Frakt og Retur

Vi benytter Bring som fraktpartner for å gi deg en rask levering. Om du angrer på kjøpet kan du returnere varen innen 30 dager fra du mottar den.
Hva betaler jeg for frakt og retur?

Som kunde hos oss får du gratis frakt på alle ordre over 2000 kr med “Bring – Hent i butikk”. Ønsker du at Bring leverer hjem på døren kan du velge dette mot et tillegg på 129 kr.

Når blir ordren min levert?

Bestillinger som kommer inn sendes i løpet av 8 virkedager. Bring leverer til deg i løpet av 1-3 dager. 
F.o.m 22.12.22 – 01.01.2023 vil det ikke bli sendt ut ordre. Alle ordre lagt i denne perioden vil fortløpende bli sendt ut f.o.m 02.01.2023.

Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Så fort Bring har scannet ordren din vil de gi deg beskjed på SMS/Epost. Da får du også en sporingslink som holder deg oppdatert.

Jeg har et spørsmål til leveransen min. Hvem kontakter jeg?

Når Bring har plukket opp ordren din er det de som kan svare på alle leveransespørsmål. Ha sporingsnummeret ditt klart og ta kontakt Bring sitt kundesenter.

Må jeg betale moms i etterkant?

Nei, moms og alle avgifter er inkludert i beløpet når du bestiller fra Norsk Mose & Design sin nettside.

Jeg ønsker å returnere kjøpet mitt. Hva gjør jeg?

Dersom du ønsker å returnere et produkt, heve kjøpet eller reklamere på en vare må du fylle ut dette skjemaet. Du hører fra oss så snart vi har behandlet henvendelsen din.

Vi har gratis retur dersom du oppfyller disse kravene:

– Returen er innenfor 30 dager etter ordredato.

– Varen er ubrukt og hel.

– Varen har emballasje som ikke er ødelagt.

Er dette i orden vil ordren din bli kansellert og pengene vil bli refundert til deg innen 14 virkedager. Dersom returen ikke opprettholder disse kravene vil varen bli sendt tilbake til deg og ingen refusjon vil skje, men i så tilfelle vil vi kontakte deg.

Transportskade

Hvis du skulle være så uheldig å motta en skadet pakke, ber vi deg umiddelbart melde fra til Posten eller MyPack først. Send deretter gjerne en mail til oss på post@norskmosedesign.no slik at vi kan få sendt deg en ny vare så raskt som mulig.

Uavhentede pakker

Dersom du bestiller varer, og pakken blir liggende uavhentet på utleveringssted, slik at den returneres til Norsk Mose & Design, må vi belaste deg med et gebyr på kr 400,- kr. Beløpet dekker frakt- og ekspedisjonsgebyr som Posten/Mypack fakturerer Norsk Mose & Design.

Salgsvarer byttes dessverre ikke.